skip to Main Content
info[@]mashregh-zamin.com
۸۸۵۰۹۱۱۰ - ۸۸۵۰۹۱۷۰
اپلیکیشن هایی که در سفر به دردتان می خورد

اپلیکیشن هایی که در سفر به دردتان می خورد

مسافرت کردن بیش از هر زمان دیگری راحت تر و دلچسب تر شده است. با پیشرفت فناوری و استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی بر بستر تلفن‌های هوشمند، مسافرت معنا و مفهوم جدیدی پیدا کرده است. کافیست است مقصد خود را مشخص کنیم و همه چیز را به همراه همیشگی خود بسپاریم. وجود این برنامه‌های کاربردی به ما جسارت کشف مکان‌های تازه و تجربه چیزهای جدیدی را می‌دهد که تا پیش از این ممکن بود ریسک نکنیم که آن‌ها را امتحان کنیم.

وب سایت فوربس، در مقاله ای بهترین اپلیکیشن های سفر در سال ۲۰۱۷ را معرفی کرده است که به درد هر مسافری می‌خورد. این برنامه‌های رایگان به ما کمک می‌کنند در هر جای دنیا که باشیم، به یک راهنمای به روز دسترسی داشته باشیم و سفری جذاب تر را تجربه کنیم. مقاصد گردشگری را سریع‌تر پیدا کنیم، با افراد جدید در گوشه و کنار دنیا آشنا شویم، از برنامه پروازها مطلع شویم و از قابلیت‌های دیگری که در هر یک از این اپلیکیشن ها وجود دارد، بهره مند شویم.

قطعاً برنامه‌های کاربردی دیگری هم وجود دارند که در این لیست نامی از آن‌ها دیده نمی‌شود، اگر شما برنامه ای را می‌شناسید که به درد گردشگران و مسافران می‌خورد در قسمت کامنت ها با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

Google Trips

Google Trips

تجربه نشان داده است که از برنامه‌هایی که شرکت گوگل تولید می‌کند نباید راحت گذر کرد. یکی از تازه‌ترین برنامه‌های این شرکت، اپلیکیشن گوگل تریپ است که امکان برنامه‌ریزی سفر را به شکل ساده و آسان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در کنار آن اطلاعاتی نظیر مکان‌های تفریحی، مکان‌هایی که هر توریستی باید از آن‌ها دیدن کند و یا رستوران‌های پرطرفدار را نیز به صورت کارت‌هایی به کاربر نشان می‌دهد. همچنین این اپلیکیشن امکان شخصی‌سازی سفر را نیز بر اساس نیازهای کاربر فراهم می‌کند.

نکته قابل توجه در استفاده از این اپلیکیشن در نظر گرفتن حالت آفلاین است، کاربران می‌توانند اطلاعات مورد نیاز در خصوص مقاصد مورد نظر خود را دانلود کنند تا بتوانند از آن در زمانی که به دیتای اینترنت دسترسی ندارند نیز استفاده کنند، این قابلیت برای جلوگیری از بروز مشکلات ارتباطی، امکان استفاده آفلاین از این برنامه توسط گوگل به بهترین شکل ممکن در نظر گرفته شده است.

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه iOS

Tinder

Tinder

شاید برای برخی دیدن نام این برنامه در این لیست، کمی عجیب به نظر برسد. تیندر در واقع ابزاری جهت برقراری ارتباط با افراد جدیدی که در اطراف شما حضور دارند می‌باشد و به نوعی در قالب اپلیکیشن های اجتماعی و دوست یابی جای می‌گیرد.

پیدا کردن افراد جدید و آشنایی با فرهنگ آن‌ها و همچنین به اشتراک گذاشتن تجربیات سفر، می‌تواند یکی از هیجان انگیز ترین کارهایی باشد که در یک کشور جدید می‌توانید انجام دهید. فرض کنید در یک جای جدید با فردی آشنا می‌شوید که مثل شما مسافر است و از کشوری دیگر آمده است، شما با آشنایی با این فرد می‌توانید تجربیات خود از این سفر بیان کنید و برنامه سفر به کشور دوست جدیدتان را بچنید.

دانلود نسخه iOS

Guides by Lonely Planet

Guides by Lonely Planet

یکی از بهترین برنامه‌های برنامه ریزی سفر به یک شهر یا کشور جدید است. این برنامه پر است از نکته‌ها و توصیه‌های حرفه ای که با راهنمایی‌های شهری، سفر شما را کامل خواهد کرد. این برنامه نسبتاً جامع، راهنمایی‌های بسیار خوبی در مورد شهرهای بزرگی چون ریو دی ژانیرو، بارسلونا، کیپ تاون و پکن ارائه می‌کند که هر روز در حال تکمیل شدن است.

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه iOS

FlightStats

FlightStats

یک برنامه ردیابی پرواز است که اطلاعات وضعیت پرواز را به صورت آنی ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا از وضعیت پروازها و فرودگاه‌ها با خبر شوید.. این برنامه اطلاعات ضروری دیگری نظیر نمایش پروازهای ورودی و خروجی، تأخیرها و آب و هوای فعلی فرودگاه و … را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید مسیرهای پرواز هواپیماهای مختلف را دنبال کنید.

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه iOS

Sidekix

Sidekix

اگر اهل پیاده روی و چرخ در شهر هستید، این برنامه برایتان مفید خواهد بود. شما با مشخص نمودن مکان‌های گردشگری و مدت زمان مورد نیاز برای پیاده‌روی و همچنین مکان لازم برای توقف ضروری، این نرم‌افزار مسیری را برای سفر شما در اختیار می‌گذارد.

علاوه بر این کاربران می‌توانند مسیر و مقصد خود را در برنامه وارد کنند تا بتوانند دوستان و آشنایان خود را در راه ملاقات کنند.

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه iOS

Café WiFi

Café WiFi

هیچ چیز بهتر از نشستن در یک کافی شاپ زنجیره ای نیست؛ آن هم فقط برای اینترنت رایگان. این برنامه با استفاده از اطلاعات FourSquare و همچنین نظرات کاربران، کافی شاپ های محلی و نقاط دارای اینترنت رایگان را روی نقشه به شما معرفی می‌کند. این برنامه که به تازگی منتشر شده است، در شهرهای بزرگ نتایج بیشتری را ارائه می‌کند، اما بنیان گذاران آن امیدوارند به زودی این برنامه گسترش بیابد.

دانلود نسخه iOS

Boomerang from Instagram

Boomerang from Instagram

یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای سرگرمی ساخت کمپانی مطرح اینستاگرام، که به شما قابلیت ساخت ویدئوهای تکرار شونده (Loop) می‌دهد. در هر لحظه از سفر ویدئوهای شاد و سرگرم کننده ای تهیه کنید و آنرا با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه iOS

دیدگاه
  1. من تجربه سفر با گوگل تریپ رو داشتم. واقعا برنامه کاربردیه. اطلاعاتش در شهرهای بزرگ دنیا واقعا کامل و به درد بخوره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top