skip to Main Content
info[@]mashregh-zamin.com
۸۸۵۰۹۱۱۰ - ۸۸۵۰۹۱۷۰
برای یک سفر خانوادگی بدون استرس به این موارد توجه کنید

برای یک سفر خانوادگی بدون استرس به این موارد توجه کنید

ذات سفر استرس‌زا است. اتاق شما در هتل شباهتی به اتاق‌خوابتان ندارد و هر چه قدر هم راحت باشد بازهم به‌راحتی جایی که هر شب در آن می‌خوابید نیست. سفر با کودکان مسائل و مشکلات خاص خود را دارد. در سفر سعی کنید تا با کتاب، تبلت و یا هر اسباب‌بازی قابل‌حملی سر کودک را گرم‌کنید.

توصیه‌هایی که به آن اشاره شد، نکاتی بود که «Seth Kaplan» از مدیران Airline Weekly در رابطه با سفر با کودکان ذکر کرده بود. کاپلان یک کودک ۱۶ ماهه دارد و بدون شک سختی‌های سفر با کودک را به‌خوبی درک می‌کند.

اما چگونه می‌توان سفری راحت با کودکان داشت؟ با ما همراه باشید تا ترفندها و روش‌های سفر با کودکان را بررسی کنیم.

صندلی‌های هواپیما را با برنامه انتخاب کنید

صندلی‌های کنار راهرو را برای کودکان خود انتخاب کنید که راحت‌تر بنشینند و بلند شوند. سعی کنید صندلی را انتخاب کنید که در نزدیکی سرویس بهداشتی هواپیما قرار داشته باشد. درراه فرودگاه کودکان را مجبور کنید که در صندلی پشت خودرو بنشینند. عجله کردن در مسیر ممکن است هم خود شما و هم کودکان را در معرض خطر قرار دهد. سعی کنید از ساعت‌ها قبل وسایل سفر را آماده کنید و اگر وسیله‌ای را فراموش کردید عجله نکنید. در مسیر حرکت به فرودگاه تلفن همراه خود را خاموش‌کنید تا تمرکز بیشتری روی سفرتان داشته باشید.


مقاله مرتبط: چطور در یک سفر هوایی احساس خستگی نکنیم؟ [اینفوگرافیک]


در زمان خواب کودکان سفر کنید

در زمان خواب کودکان سفر کنید

اگر کودک شما زمان خواب خاصی دارد سعی کنید در این زمان داخل ماشین یا هواپیما باشید. اگر در ساعت خواب کودکان سفر کنید به‌احتمال‌زیاد کودک شما تا انتهای مسیر خواب است.

خوراکی و تنقلات سالم در طول سفر همراه داشته باشید

سعی کنید در طول سفر شکلات و یا چیپس و یا هر خوراکی سالم دیگری را همراه خود داشته باشید. سعی کنید از خوراکی‌های خشک استفاده کنید و آن‌ها را در ظرف‌های دردار حمل کنید. خوراکی‌های زیادی با خود حمل نکنید. یک یا دو بسته خوراکی کافی است.

قبل از رفتن به قسمت بازرسی کلیدها را از جیب خود دربیاورید

قبل از اینکه به گیت‌های بازرسی برسید، کلیدها، کیف پول و تلفن همراه خود را از جیبتان دربیاورید و در وسایل خود قرار دهید. این راه بهتر از قرار دادن آن‌ها در کیف خانواده در طول سفر است. تنها نگرانی که ممکن است در طول سفر ذهن شمارا درگیر کند، کفش‌ها، مایعات و لپ‌تاپ است.

خرید یا قرض گرفتن صندلی کودک

برخی از خطوط هوایی صندلی کودک داخل خودرو شخصی را به‌صورت رایگان به شما امانت می‌دهند ولی سعی کنید تا رسیدن به مقصد یک صندلی کودک اجاره کنید. حمل کردن صندلی کودک سخت است. اگر به بازدید از اقوام خود در شهر دیگری می‌روید می‌توانید صندلی را از آن‌ها و یا یک دوست قرض کنید. اگر هتل شما صندلی کودک در اختیار شما قرار نداد می‌توانید از فروشگاه‌های مخصوص صندلی را اجاره کنید و یا باقیمت بسیار کم آن را خریداری کنید.

به کودکان بزرگ‌تر چمدان چرخ‌دار بدهید

به کودکان بزرگ‌تر چمدان چرخ‌دار بدهید

حمل‌ونقل چمدان چرخ‌دار برای کودکان بسیار آسان است، حمل کوله‌پشتی حتی از چمدان هم آسان‌تر است. شما می‌توانید وسایل خود را حمل کنید و کودک وسایل شخصی خود را حمل کند. با این کار به فرزندتان اعتمادبه‌نفس و حس استقلال می‌دهید.

لباس‌های هرروز را به‌صورت جداگانه بسته‌بندی کنید

به‌جای اینکه همه لباس‌های خود را در یک کیف بزرگ قرار دهید، لباس‌های هرروز را در یک کیسه زیپ‌دار قرار دهید و سپس آن‌ها در چمدان یا کیف خود بگذارید. با این کار راحت‌تر می‌توانید لباس‌های خود را پیدا کنید. حتی می‌توانید از دو کیف برای دسته‌بندی لباس‌های خود استفاده کنید و لباس‌هایی که نیاز به شستشو دارند را در یک کیف دیگر قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top