skip to Main Content
info[@]mashregh-zamin.com
۸۸۵۰۹۱۱۰ - ۸۸۵۰۹۱۷۰
چگونه در هواپیما راحت بخوابیم ؟ [اینفوگرافیک]

چگونه در هواپیما راحت بخوابیم ؟ [اینفوگرافیک]

داشتن یک خواب راحت در بسیاری نقاط کاری شدنی است اما معمولاً در هواپیما اینطور نیست. با اینحال، شرکت‌های هواپیمایی در سرتاسر دنیا راحتی مسافر در طول سفر را به شیوه کاملاً جدیدی در اولویت خود قرار داده‌اند. با این وجود راه حل هایی وجود دارند تا در هواپیما راحت بخوابیم .

برای مثال، خطوط هواپیمایی United Airlines یک کابین کاملاً جدید در کلاس اقتصادی ارائه کرده است که از صندلی‌های تاشوی راحت، نورپردازی مناسب و دسترسی مستقیم به راهرو برخوردارند. JetBlue  نیز در اقدامی مشابه تمامی امکانات لازم برای خواب را به صندلی اضافه کرده است . شرکت هواپیمایی اتحاد هم که برای علامت‎های «مزاحم نشوید» اش مشهور است!


مقاله مرتبط: ۹ راه طبیعی برای درمان پرواز زدگی


حتی اگر آنقدر خوش شانس نباشید که با یکی از این خطوط هواپیمایی مسافرت کنید، باز هم راه حل‎هایی وجود دارند که بتوانید به راحتی به در هواپیما استراحت کنید و احساس خستگی نکنید. برای مثال می‌توانید صندلی‌ای را انتخاب کنید که به دور از شلوغی باشد و یا قبل از بلند شدن هواپیما غذای خود را میل کنید تا به هنگام پرواز بتوانید راحت بخوابید. در اینفوگرافیک زیر مواردی را بر شمرده‌ایم که می‌توانید با دنبال کردن آن‌هابه راحتی در هواپیما بخوابید.

اینفوگرافیک در هواپیما راحت بخوابیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top